רעיונות ליום הולדת עגול של גיל 40

גיל 40 הוא גיל חשוב.

מחליפים קידומת ומקבלים תובנות על השנים שעברנו ועל אלה שיגיעו.

זה זמן אופטימלי לשינוי בחיים. לכן צריך לחגוג את נקודת הזמן הזו בשונה משנים אחרות.

המלצות לחגיגת יום הולדת   –  40

מסיבת שנת לידה אפשר להשתמש בשנת הלידה כמניע למסיבת יום הולדת עם המשפחה והחברים. למשל אם נולדתם בשנת 1980, שימו מוזיקה של שנות ה – 80, לבשו בגדי שנות ה  –  80, ארגנו קישוטים מתאימים ברוח התקופה.

פינוק בספא –   יום כיף מפנק בספא עם כל הפינוקים שבמקום. זה יכול להיות ספא במלון, בצימר או אפילו "לסגור" עבורכם מתחם ספא שלם ליום אחד, שכולו פינוקים מבוקר עד ערב.

טיול אחרי צבא – למי שמסיבה כלשהי לא עשו טיול אחרי צבא – גיל 40 זה זמן מעולה לטיול אחרי צבא בהודו. עכשיו, בגילכם החדש, תוכלו להעריך דברים, מקומות וחוויות שלא יכולתם להעריך אז…

מסיבת הפתעה –  מסיבת הפתעה לחתן השמחה. ארגנו את כל מה שצריך – משקאות, אוכל, מוזיקה ומקום, (מסעדה, בית קפה או אפילו בבית ). מה דעתכם לשלב רקדנית בטן או הפתעה אחרת?

ערב קריוקי  –   מי לא אוהב לשיר? הנה הזדמנות לצאת מהמקלחת ולשיר בפני קהל. שריינו לכם ערב שירה וצחוקים. משפחה וחברים, נשנושים, אלכוהול, אווירה טובה ומכונת קריוקי. לא משנה איך תשירו – יהיו צחוקים.

שיט ביאכטה –   מתי שייטתם ביאכטה לאחרונה? יום הולדת 40 זה זמן אידיאלי לשכור יאכטה   –  חוויה של פעם בחיים. תיהנו מאוכל טוב, מוזיקה טובה, שתייה (ונשנושים) על הים.

חיים שכאלה  –   סכמו את החיים שלכם בתוכנית "חיים שכאלה",; סופסוף יש לכם  עבר! תעברו תחנה תחנה במהלך חייכם בליווי מצגת או סרטון וידאו.

לשכור וילה  –  אפשר לשכור וילה שתעמוד לרשותכם הבלעדית. בארץ או בחו”ל, וכלו לנצל את הזמן לטייל לכם עם חברים. בוילה תעשו מה שאתם רוצים  –  ממוזיקה, אלכוהול, אוכל וקינוחים עד השעות הקטנות. בקיצור  –  אווירה טובה.

יצירת קשר

באיזה נושא תרצו לקבל מידע נוסף?
כיצד ניתן ליצור אתכם קשר?
על מה תרצו לשוחח?