טיפים לבחירת מעצבי שמלות כלה

כמעט כל אישה יודעת בסתר ליבה בדיוק איך היא רוצה ששמלת הכלולות שלה תיראה, הרבה לפני שהיא יודעת שהיא מתכוננת בכלל להיות כלה.

בחירה של שמלת כלה לחתונה איננה עניין שולי של מה בכך. כל מי שחושבת שהיא יודעת בדיוק לפרטי פרטים איך השמלה שלה תיראה, עלולה לגלות שהדגם שהכי מתאים לה שונה לחלוטין ממה שדמיינה.

כדי לחסוך זמן, בלבול ועגמת נפש, אספנו בשבילכן מספר טיפים של מעצבות ומעצבי שמלות כלה עם הרבה נסיון:

המלצות – ראשית כל, ולפני הכל, חשוב לחפש מידע (ברשת, חברות…) על מעצבות \ מעצבי שמלות כלה מומלצים. ניסיון וחויות אישיות של נשים אחרות יכולים לקצר את זמן הבירוריים ובכלל את רשימת האופציות. חשוב מאוד לברר םא רק על על העיצובים אלא גם על חווית העבודה והקשר עם המעצבת או המעצב המומלצים.  וזה מוביל אותנו לטיפ הבא:

קשר אישי – עכשיו, כשיש לך כבר רשימה ראשונית, מתחיל שלב הפגישות. קחי בחשבון שכל שלב בתהליך לוקח זמן:

תהליך התפירה של שמלה אורך הרבה זמן. במהלך התהליך את גם תידרשי להגיע לפגישות בסטודיו העיצוב לצורך מדידות חוזרות. פה חשוב להדגיש שהקשר האישי עם המעצבת חשוב לפחות כמו הכישרון והיכולת שלה. את צריכה להרגיש נינוחה איתה, ולהרגיש שהיא יודעת להתחבר אלייך, ולהיות סבלנית וקשובה לרצונותיך

סגנון עיצובי – דגמים של שמלות כלה יש בלי סוף. אבל כל מעצבת פיתחה גם קו סגנוני ייחודי. אז מומלץ, עוד לפני הפגישה עם המעצב לחפש ברשת כמה דגמים שלה, כדי לקבל מושג כלשהו על הסגנון העיצובי הייחודי של אותה מעצבת.

מחיר – מומלץ להחליט מראש על התקציב שעומד לרשותך.

בתחום הזה יש משמעות לא רק לשמלה עצמה אלא גם למשל לשיקול האם לשכור או לקנות את השמלה. לא כל המעצבים מסכימים להשכיר ואז תצטרכי להחליט האם את רוצה לקנות את השמלה.

טווח מחירים עבור שמלות כלולות הוא רחב מאוד. אל תהססי לברר עם המעצבים מה טווח המחירים שלהם

לסיכום – הכי חשוב – שיהיה כיף!

בסופו של דבר מדובר בהנאה שלך ושל בן זוגך, וכל מה שנאמר קודם נארמ במטרה אחת – לוודא שההנאה תהיה מושלמת. אז את נהנית ומתלהבת גם מתהליך הבירור והחיפוש, לא משנה בסופו של דבר אם זו מעצבת ותיקה או מתחילה, אם שכרת או קנית את השמלה – העיקר ההנאה.

יצירת קשר

באיזה נושא תרצו לקבל מידע נוסף?
כיצד ניתן ליצור אתכם קשר?
על מה תרצו לשוחח?