היתרונות של ימי גיבוש לעובדים

ימי גיבוש כבר מזמן משמשים כלי מצוין להבניית יחסים בין הגורמים השונים בעסק או בחברה. זו גם הזדמנות יוצאת דופן להרפיית המתח שתמיד מצטבר בסביבת העבודה, וליצירת יחסים אישיים עם העמיתים שבדרך כלל מתקשרים איתם רק במסגרת העבודה.

שיפור התקשורת בחברה

יום גיבוש מהווה הזדמנות "לשבור את הקרח" ואת כל המחסומים שנוצרים באופן טבעי בין העובדים לבין ההנהלה, כמו גם בין העובדים לבין עצמם. בחברות גדולות ישנם מטבע הדברים כל כך הרבה עובדים, שרבים כלל אינם מכירים זו את זה. יום גיבוש לעובדים מאפשר לכנס את כל העובדים מקום אחד, לחוויה שכולה כיף. זו הזדמנות ללמוד דרכים חדשות לתקשר, לשפר את שיתוף הפעולה, להכיר אחד את השני באופן אישי, וליצור יחסי אנוש "זורמים" יותר.

פיתוח והצגת מיומנויות עבודה חדשות

סיבת העבודה היומיומית המלחיצה מונעת לעתים קרובות מאנשים לרכוש וליישם ידע חדש. ימי הגיבוש, מהגדרתם, כוללים מיגוון רחב של פעילויות שונות אשר מאפשרות הפגנת קשת רחבה של מיומנויות וכישורים שאינם קשוברות ישירות לעבודתם, אך מעידות על אופיים ועל התפקיד שהם יכולים ועשויים למלא בחברה בעתיד. עבורכם, כבעלי עסק, יום גיבוש לעובדים יכול להוות הזדמנות לאתר את מנהלי העתיד שלכם.

גיבוש צוות עובדים

אוקיי. אז עשינו יום כיף. במה זה תורם לעסק או לחברה?

מחקרים עדכניים רבים שנעשו בכל העולם בנושא של יום כיף (יום גיבוש) לעובדים מוכיחים כי בין עובדים מגובשים קיים שיתוף פעולה הדוק יותר, אשר תורם בתורו לשילוב מיומנויות שונות שלהם וליצירת צוות מנצח. עובדים מגובשים נהנים מאווירת עבודה נעימה יותר, מה שמגביר הן את הפרודוקטיביות והן את הנאמנות למקום העבודתה.

יצירת קשר

באיזה נושא תרצו לקבל מידע נוסף?
כיצד ניתן ליצור אתכם קשר?
על מה תרצו לשוחח?