גנרטורים להשכרה לחתונה בטבע לחגיגה בלתי נשכחת

בשנה האחרונה למדנו להעריך את הרגעים הקטנים ביותר ובילינו בצורה שונה. החתונות הפכו למצומצמות מבחינת מספר המוזמנים והמקום שונה. המרחבים הפתוחים הפכו להיות המקום האידאלי לחגוג בו והטבע, שמביא את התפאורה הכי יפה, הפך להיות מושלם לחתונה.

ארגון חתונה בתקופת הקורונה שונה מכל מה שהיה לפני כן. עם זאת, על אף השוני, זוגות צריכים לדעת כי עומדים לרשותם כל האמצעים כדי להפוך אותה למרגשת כמו תמיד. למען הזוגות שבדיוק עכשיו מתכננים את היום הגדול שלהם, פנינו לחברת סאונדשיין כדי לקבל טיפים לחגיגה אנרגטית בטבע.

כללים שיש להקפיד עליהם בתכנון חתונה בטבע

חתונה בטבע יכולה להיות הכי מיוחדת, אם מתכננים אותה בצורה הנכונה. כדי להימנע מאי נעימות, יש לדאוג לאישורים מבעוד מועד ולוודא כי המקום אכן מתאים לחתונה. בבחירת המקום, יש לבדוק כי הגישה אליו תהיה נוחה, שהאורחים יוכלו להחנות את רכבם בצורה בטוחה וכך גם נותני השירות.

כמו כל מקום, גם בטבע, חשוב שיהיה מרחב מתאים לריקוד, לישיבה ושולחנות עליהן יונח האוכל (במידה ולא מדובר על הגשה לשולחנות) ויש לדאוג למערכת הגברה ותאורה. נקודה נוספת שכדאי להביא בחשבון היא שהטבע הוא אמנם המקום המושלם לחגוג בו אך יש לזכור כי ביום חם האורחים עלולים לסבול מאד. כדי להימנע מכך יש לחשוב על הבאת מאווררים או צ'ילרים המיועדים לאירועים המתקיימים בחוץ.

הפעלת המאווררים, מערכת ההגברה וחימום האוכל, דורשים חיבור לחשמל. כיוון שבטבע אין נקודות חשמל זמינות, הפתרון הטוב ביותר הוא לשכור גנרטור או מספר גנרטורים שמיועדים לאירועים. כמו כל שאר הציוד, גם גנרטורים ניתנים להשכרה ובחברת סאונדשיין אפשר ליהנות מכל אלה במקום אחד.

חשיבותו של הגנרטור וכיצד לבחור את האחד המתאים

זוגות רבים חוששים מכך שיהיה עליהם לבצע פעולות רבות במהלך החתונה. בפועל, השכרת הציוד הנכון עם הסבר קצר, הופכים את החתונה למושלמת. גנרטור הוא אחד מהמכשירים הפשוטים להפעלה, כשהוא מותאם לאירוע ולצריכת החשמל שנדרשת.

בתכנון אירוע בטבע חשוב מאד להתייחס לנושא החשמל. כל מכשיר תלוי בו ולכן חשוב שיהיו מספיק נקודות חשמל ומספיק כוח. כלומר, לא מספיק להביא מפצלים אלא יש לדאוג לכך שהגנרטור שיבחר יוכל להפעיל את כל מה שהזוג רוצה. בחירה נכונה תוביל לאירוע בלי תקלות, שמרגיש כמו בגן אירועים, אך נמצא במקום שהכי מתאים לזוג. בבחירת הגנרטור יש להפעיל מספר שיקולים:

שיקול ראשון – עוצמת הגנרטור

אחד הדברים הראשונים שיש לחשוב עליהם הוא אילו מכשירים דורשים חשמל. ישנם הבדלים בין החתונות והם נובעים מאופי האירוע, היום בו הוא מתקיים וגודל המרחב. בין המכשירים שיכולים לדרוש נקודת חשמל יהיו: מערכת הגברה ותאורה, מקרן, צ'ילרים ועוד.

יש לבחון כמה מכשירי חשמל יהיו במקום ועד כמה הם עוצמתיים. בהתאם ניתן לחשב את העוצמה הנדרשת מבחינת תפוקת החשמל כשהכלל אומר שתמיד עדיף לקחת גנרטור חזק יותר על פני חלש יותר. חיבור של יותר מדי מכשירים באמצעות מפצלים עלול להוביל להפסקות חשמל באמצע האירוע.

שיקול שני – התאמת הגנרטור למרחב

הגנרטור או הגנרטורים צריכים להתאים למרחב. הסתמכות על הרבה מאריכי חשמל עלולה להיות לא נוחה לפני החתונה ובמהלכה. הדרך הטובה ביותר היא לנסות להבין מראש מה יהיה הגודל של המרחב ולתכנן היכן יונח כל אחד מהגנרטורים (בהנחה שצפוי להיות יותר מאחד).

במידה ונדרש יותר מאשר גנרטור אחד לא בטוח שכולם יהיו באותה העוצמה. תכנון נכון מונע אי נוחות בזמן החתונה והוא המתכון לחתונה אנרגטית בטבע.

שיקול שלישי – עבודה רצופה לאורך שעות החתונה

נקודה חשובה שיש לזכור היא שעל הגנרטור לעבוד מהשעות שלפני החתונה ועד שאחרון האורחים הולך הביתה. כיוון שאין צורך לקנות את הגנרטור אלא לחפש אחר גנרטורים להשכרה לחתונה בטבע, הזוגות יכולים ליהנות מייעוץ ולא רק שירות השכרה.

היערכות נכונה לחתונה בטבע תכלול בחינה של כל הדרישות והתאמת הגנרטור או מספר הגנרטורים המתאימים יכולה להתבצע באמצעות חברת ההשכרה. החברה מתמחה בתחום, מכירה היטב את הציוד ותלווה את הזוג מהשאלות הראשונות ועד לאחר החתונה.

יצירת קשר

באיזה נושא תרצו לקבל מידע נוסף?
כיצד ניתן ליצור אתכם קשר?
על מה תרצו לשוחח?